2016. szeptember 24., szombat

Csőszölős buli az oviban








Na ilyen sem volt még, én nem mentem el. Tibi állt helyt helyettem az oviban. Volt némi hiányérzetem, de sajnos jobb, ha az ember minél hamarabb beletörődik (ha gyerekek és még sok más kötelezettsége között egyensúlyoz) hogy nem lehet ott mindenhol.....bár törekedni kell rá. Na mindegy.

Ez volt az utolsó őszköszöntő bulink az ovival és annyira emlékszem Réka legelső ilyenjére, mintha tegnap lett volna. Pedig annak pont öt éve. Réka volt majdnem 4, Zalán meg....eh....szinte még baba. Nem fog hiányozni sem az ovi, sem az őszköszöntő buli, mint olyan, viszont az idő az marhára rohan, hogy valami olyasmit is mondjak, amit nem tudtok.

Hát szóval túl vagyunk a csőszölős ovis bulin is, amiből - mivel nem voltam ott - nekem csak annyi jött le a fotók alapján, hogy az én kisfiam a világon a legeslegszebb gyerek és ha lehet, ezt még folyamatosan fokozza is. :)


3 megjegyzés:

  1. ...és úgy látom, hogy nagyon jól érezte magát. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja igen,az lejött,bár azt gondoltam,cimborákkal mindig lubickol.

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!