2016. május 12., csütörtök

Senki többet?



Mindenki szépen megkapta a meghívóját? 

24 megjegyzés:

  1. Én nem, bár lehet, hogy csak ügyetlen vagyok. Megadok egy másik címet: dr.veres.marta@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig elküldtem. Úgy szerepel a listában, mint elküldött, de még el nem fogadott meghívó. Azért küldök másikat erre a fenti e-mail címre is. :)

      Törlés
  2. Én sem. Vagy úgy benyelte a gmail, hogy nem találom? pinter.diana78@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már van meghívód, pont ez az e-mail cím tartozik hozzá. A rendszer nem küldi el ilyen esetben a meghívót, mert szerinte már "tag" vagy. :)

      Törlés
    2. Akkor nem szóltam. Köszi, hogy utánanèztèl. :)

      Törlés
    3. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

      Törlés
  3. Én sem.
    marinaedina @ t-online.hu
    koszonom

    VálaszTörlés
  4. Én igen. Köszönöm szépen! Itt vagyok.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, én megkaptam :) !

    VálaszTörlés
  6. Én köszönöm szépen megkaptam Boszi

    VálaszTörlés
  7. Én sem kaptam, de szeretnék :)
    beckdori@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Ha lehet, én is szeretnék kapni. A címem: kszcsilla2@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Én már jeleztem,hogy megkaptam, és nagyon köszönöm :)!

    VálaszTörlés
  10. Ó, hát örülök, hogy itt vagytok! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!