2015. szeptember 1., kedd

Tanévnyitó 2015/16

 
 
 
 
Laci bácsi, a suli honlapját kezelő tanárbácsi nagyon fürge volt. Máris fenn virít az oldalon 175 fotó. Itt a verselő Réka. Ügyesek voltak. Kicsit lámpalázasak, de Réka hibátlan. Rá jutott az a sor többek között, hogy "Kati, Palkó, te talán kávéban fürődtél?" , mire nevetés hullámzott végig a gyermek és felnőtt tömegen. :) Úgy láttam, É. néni, a tanító néni megkönnyebbült a szereplés után.
 
Az elsősök csöppnyiek, pityeregtek néhányan a padon...biztos, hogy Rékáék nem voltak ennyire picik. Habár...Réka most is az egyik legkisebb az osztályban. 134-es méretével, ami szerinem nem is apró.
 
Évnyitó után átöltöztettem a csajszit, hoztam volna haza a tankönyveket, de azok ezúttal maradtak, nézegetik őket napközben. Hát jó. Pár intő szó a tantónéniktől, kérdések és válaszok, majd elbúcsúztunk. Réka vidám cuppanós csókon nyomott a számra.
 
Hát üdv második osztály, remélem, csupa szépet hozol! :)
 
Szülői értekezlet csak két hét múlva, úgyhogy egyelőre pihenő állásba helyezkedem.
 
 
Ui: idő, 13.32....most ebédeltem. Hulla vagyok. Máris elfáradtam ebben a tanévben. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!