2015. július 29., szerda

Vizes VB kapcsán



Van az a reklám, amelyben Benedek Tibor a feleségével egy gyógyszernek látszót szert népszerűsítenek. Biztos tudjátok melyik az. Eljátszák benne, hogy a Panni mindig mindenbe belekotyog, egy tudálékos liba, mindent jobban tud, a Tibor pedig nem más, mint egy igazi nagy papucs. Valaki mondta már, hogy ez milyen béna és ciki és idegesítő...Nem tudom, nem mondom, hogy imádom, de rám valahogy semlegesen hat. Szinte bármit művelhetne Benedek T. a képernyőn, mert már akkor is csöndesen imádtam, amikor még maga is játékos volt és ez azóta sem változott sokat. 

Ami az érdekes, hogy a reklám végén egyszer csak következik az a mondat a Pannitól, hogy " azért örülök, hogy rátaláltam a Laktívra...." és elégedetten néz a kamerába. Én olyankor mindig valahogy csalódottan felriadok a révedezésből, hogy mi van? Miről beszél ez? Mert szinte hallom, ahogy azt rebegi: "azért örülök, hogy rátaláltam a Tiborra...." . És ezt minden egyes reklámnál eljátszom magammal. :))

2 megjegyzés:

  1. Te csak tudod, hiszen neked is van Tiborod :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))))

      Hát igen, bár nem egészen erre akartam kilyukadni. :)

      Törlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!