2015. január 26., hétfő

Füst az van


Leírok egy mondatot és kitörlöm. Nem egyszer, újra és újra nekifutva is, Számtalanszor egymás után. Azért jöttem most igazából, hogy rögzítsem, felfüggesztem a blogot egy időre. Nincs erőm írni, túl sok most rajtam a nyomás. Kérdés, lesz e kisebb mostanában, a közeli jövőben. Meg lehet ilyesmit szokni? Ki tudom e majd írni magamból. Mert egyelőre inkább futok. Nem képletesen, ténylegesen. Én. Ki hitte volna még néhány hónapja? Titokban pedig azt remélem, szó sincs még rövid szünetről sem, csak....hát valami majd történik, amitől újra azt vélem, hogy írni kell és érdemes. Most sem gondolom ennek ellenkezőjét, csak az adott helyzetben olyan nevetségesen lényegtelen, hogy éppen van e blog vagy nincs....

Írtam egy bekezdést, majd kitöröltem.....mondom, ez most nem megy nekem.....






Végeredmény - fodrászos - hát sok mindent nem látni....:)







12 megjegyzés:

  1. Erika..., gondoltam én, hogy van valami gond, nem szoktál ilyen sokáig eltűnni, már azon tűnődtem, hogy mailt írok Neked... Nem tudom ugyan mi az, ami a válladat nyomja, de remélem megoldódik és azt is nagyon remélem, hogy hamarosan újra írsz! Én várlak vissza nagyon...

    VálaszTörlés
  2. O, szegenykem:(
    Remelem, tenyleg csak a sok munka, es nincs nagyobb baj!
    Nagyon vartam a bizis beszamolot!
    Fuss, Forest, fuss! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sok a munka is, de nagyobb baj, hogy apukám nagyon beteg. :(

      Törlés
  3. A futás az jó!!!!! de azért írjál is :))))
    Várlak vissza mielőbb!

    VálaszTörlés
  4. sajnálom ...szívesen olvastalak. én is szolnoki vagyok :)

    VálaszTörlés
  5. Megértelek, már így is nagyon kitartó voltál, hogy ennyi éven keresztül írtál! Azért persze várlak vissza :)

    VálaszTörlés
  6. :-(
    Várlak vissza Benneteket!!!

    Eszti

    VálaszTörlés
  7. Nagyon várlak vissza benneteket!!!!! ♥

    VálaszTörlés
  8. Sok erőt és kitartást a nehézségekhez. Remélem azért majd visszajössz. Hiányoztok.

    VálaszTörlés
  9. Sokat gondolok rátok!
    Remélem minden rendben rendben lesz!

    VálaszTörlés
  10. Mindig benézek hátha van új bejegyzés.. ♥ Reméljük hamarosan lesz erőd vissza jönni.. Ölelésem küldöm!!! ♥

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!